tiistai 13. elokuuta 2013

Aloitus!

Moikka kaikki! Tässä olis nyt tämän kielimatkablogin ensimmäinen postaus. Olin siis Ranskassa, St. Raphaëlissa 3.-25.7.2013 EF:n kautta kielimatkalla. Blogin tarkoituksena on kertoa mun omista kokemuksista matkalta sekä auttaa ja neuvoa kaikkia uusia kielimatkoja suunnitelevia! Suosittelen todellakin kielimatkalle lähtemistä.
 
Olen siis tämän bloginkin myötä EF:n Ambassador-toiminnassa mukana. Saan toiminnasta pisteitä, joilla voin jopa saada uuden ilmaisen kielimatkan. Voit auttaa minua saamaan pisteitä helposti tilaamalla ilmaisen EF:n esitteen (<- linkki, oikeassa reunassa). Se vie vain pienen hetken ja siitä on suuri apu mulle!! :) Kiitos.

Näen etuna tässä Ambassador-toiminnassa sen, että olin Ranskassa ja voin auttaa erityisesti siitä kiinnostuneita. Jos olet lukenut sekä englantia että ranskaa, ja mietit niiden väliltä, sanon sulle että Ranska! Englantia kuulee joka puolella, mutta Ranskaa ei. Parhaiten oppii, kummassakin tapauksessa, paikanpäälle lähtemällä.

Haluaisinkin nyt alkuun kuulla, onko mitään kysyttävää tai toiveita, minkälaisista aiheista teen postauksia. Mulle voi aina myös laittaa sähköpostia iiscu@hotmail.com, autan mielelläni parhaan mukaan! :) Kirjoitan itse matkasta toki lisää tämän postauksen jälkeen. Siihen asti, kysmyksiä ja toiveita tulemaan!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Postaustoiveita, kysymyksiä, risuja, ruusuja! Tänne vaan :)